
Stena Line Har du en fråga om din förbokade resa eller vill du fråga om detaljer om din färjeöverfart eller fartygets faciliteter innan du bokar? Stena Line Då ger vi dig en översikt över hur du når oss och de viktigaste kontaktuppgifterna här.
Inhaltsverzeichnis
Boknings- och servicehotline – Kontakt till Stena Line
Bokningshotline och servicehotline för Stena Line tar emot alla samtal och svarar på alla dina frågor. Vid rusningstid på kvällen eller vid lunchtid måste du dock räkna med korta väntetider.
Stena Line Telefonnummer för bokningar
Stena Line Om du vill boka din resa direkt via telefon, kan du ringa följande hotline:
Stena Line Men se upp: Bokning via telefon kostar ytterligare 15 €, liksom en bokningsavgift. Så det är bättre att boka boka online.
Stena Line Telefonnummer för befintliga bokningar
Om du redan har bokat din resa och fortfarande har frågor om programmet eller andra ämnen, ring bara följande nummer:
Men se upp: att ändra en befintlig bokning kostar 7,50 euro.
Stena Line Begär att bli återuppringd
Stena Line Om du inte har tid att vänta i telefonkö på , har du också möjlighet att begära återuppringning. Stena Line Det innebär att du inte behöver vänta länge på att bli uppringd utan kan bli uppringd av en medarbetare från kundcentret. Du kan även ange ett önskat datum för återuppringningen.
Du hittar för närvarande återkallelseformuläret på följande sida: https: //www.stenaline.de/service-und-kontakt
Stena Line Ytterligare telefonnummer
Stena Line Extra bonusprogram
Stena Line Det finns ett separat telefonnummer för Extra Club-medlemmar. Där kan du diskutera alla detaljer om ditt medlemskap i Extra Club.
Stena Line Kiel Harbour & Rostock (ingen bokning)
Stena Line Du kan också ringa direkt till hamnterminalen för att klargöra eventuella frågor om din avresa. Inga bokningar eller ombokningar är dock möjliga via detta telefonnummer.
Stena Line Frågor & svar – vår FAQ för kontakt och service
Stena Line ✔️ Vilka frågor kan jag ställa på telefonjouren?
Stena Line Hotline har alltid ett öppet öra för dig. Här är några exempel på ämnen som du kan ta upp där:
- Boka resor eller färjeöverfarter
- Stena Line Ställ frågor om alla reseämnen
- Frågor till redovisningsavdelningen
- Lämna in klagomål
- Förtydliga klagomålen
- Gör avbokningar
Stena Line ✔️ Är hotlinen kostnadsfri?
Stena Line Nej, hotlinen är inte gratis. Det tillkommer dock endast en liten telefonavgift på 20 cent per samtal för samtal från det tyska fasta telefonnätet. Priserna för mobiltelefoni varierar naturligtvis till och från mobiloperatören.
✔️ Kan jag boka min resa via hotline?
Stena Line Ja, du kan boka din resa bekvämt per telefon via hotline. Men se upp, för det kostar 15 euro att boka via telefon. Därför är det bättre att boka direkt på nätet.
✔️ Kan jag begära en återkallelse?
Stena LineJa, du kan begära att bli uppringd från och ange ett önskat datum.
Stena Line ✔️ Finns det en chatt?
Stena Line Nej, det finns för närvarande ingen chatt med kundcentret. Om du har frågor kan du ringa eller kontakta oss via e-post.
Stena Line ✔️ Vilka tider är servicetelefonen tillgänglig?
Stena Line Hotlinen är tillgänglig måndag till fredag mellan kl. 8.00 och 18.00 och på lördagar mellan kl. 9.00 och 15.00 och är öppen för dina frågor.