Din kontakt till FRS Baltic!
FRS Baltic Färja Har du en fråga om din förbokade resa eller vill du ta reda på några fler detaljer om en färjeöverfart eller utrustningen på förhandsbokningen? FRS Baltic Då ger vi dig en översikt över de viktigaste kontaktuppgifterna här.
FRS Baltic Boknings- och servicehotline – Servicecenter
Boknings- och serviceteamet på servicecentret i FRS Baltic Färja tar emot din förfrågan och svarar på alla dina frågor om färjetrafiken Sassnitz-Ystad och, från april 2023, Sassnitz-Trelleborg. Vid rusningstider, på kvällen eller vid lunchtid, kan det förekomma väntetider.
FRS Baltic Telefonnummer
FRS Baltic Det är för närvarande inte möjligt att boka din resa direkt via telefon. Du kan dock enkelt ordna en återuppringning med hjälp av kontaktformuläret. Du hittar för närvarande återkallelseformuläret på följande sida: https://www.frs-baltic.com/kontakt
FRS Baltic Men se upp: att boka via telefon kostar ytterligare 12 €! tar ut en serviceavgift för biljettkontoret för manuell behandling. Så det är bättre att boka online direkt.
FRS Baltic biljett- och servicecenter
FRS Baltic Du kan nå biljettcentret på följande sätt:
FRS Baltic postadress
Jasmunder Landstraße 2
18546 Sassnitz-Mukran
Tyskland
GPS: 54.5434593, 10.3004867,8
FRS Baltic Öppettider Sassnitz
Lågsäsong (april och maj): | |
måndag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag till söndag | 08:00 – 12:00 |
Högsäsong (juni): | |
Måndag-onsdag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag till söndag | 08:00 – 12:30 |
Högsäsong (juli och augusti): | |
Måndag till söndag | 08:00 – 12:30 |
Lågsäsong (september): | |
måndag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag till söndag | 08:00 – 12:00 |
Lågsäsong (oktober): | |
Måndag, fredag, söndag | 09:30 – 12:00 |
Torsdag & lördag | 08:00 – 12:00 |
FRS Baltic öppettider Trelleborg
Lågsäsong (april och maj): | |
måndag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag till söndag | 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00 |
Högsäsong (juni): | |
Måndag-onsdag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag till söndag | 09:00 – 11:00 16:30 – 18:30 |
Högsäsong (juli och augusti): | |
Måndag till söndag | 09:00 – 11:00 16:30 – 18:30 |
Lågsäsong (september): | |
måndag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag till söndag | 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00 |
Lågsäsong (oktober): | |
måndag | 11:30 – 13:00 |
Torsdag till söndag | 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00 |
FRS Baltic Begär återuppringning
Om du föredrar att tala med en anställd personligen i stället för att få dina frågor besvarade via e-post eller kontaktformulär kan du också begära att bli uppringd. Be en medlem av FRS-personalen ringa upp dig.
Du hittar för närvarande återkallelseformuläret på följande sida: https://www.frs-baltic.com/kontakt
Frågor och svar – vår FRS Baltic Kontakt & Service FAQ
✔️ Vilka frågor kan jag ställa till FRS Baltic Service?
FRS Baltic Tjänsten kommer att hjälpa dig med dina frågor. Här är några exempel på ämnen som du kan ta upp där:
- Boka resor eller färjeöverfarter
- Ställ frågor om alla FRS Baltic reseämnen
- Frågor till redovisningsavdelningen
- Lämna in klagomål
- Förtydliga klagomålen
- Gör avbokningar
✔️ Är FRS Baltic-tjänsten kostnadsfri?
FRS Baltic Ja, tjänsten är kostnadsfri. Men om du gör din bokning via telefon eller e-post måste du betala en extra serviceavgift på 12 € per bokning.
✔️ Kan jag boka min resa via tjänsten?
FRS Baltic Ja, du kan boka din resa på ett smidigt sätt via tjänsten. Men se upp, det kostar 12 euro att boka via telefon.
✔️ Kan jag begära en återkallelse?
FRS BalticJa, du kan enkelt begära en återuppringning via e-post.
✔️ Finns det en FRS Baltic Chat?
FRS Baltic Nej, det finns för närvarande ingen chatt med kundcentret. Om du har frågor kan du ringa eller kontakta oss via e-post.
✔️ Vilka tider är FRS Baltic Ticketshop tillgänglig?
FRS biljettförsäljning i Sassnitz är öppen måndag och onsdag kl. 9-14 och torsdag-söndag kl. 8-12 under lågsäsong och måndag-söndag kl. 8-12 under högsäsong.